Click the LIKE button please

Usha Usha -,-

Hari tu kan, aku dgn family aku pergi lha mkn dkt kedai mamak kan 
Then, ad lha sorang mamat neh, asyik dok pandang aku jeh -,-
Aku nk makan pun ta aman woih!
Tapi kan, nasib baik laki tuh HENSEM xD
Haha tk de lha hensem mana -..- Biasa biasa je pun

Mamat tu kan duk tiruuuuuuuuu je ap benda yg aku buad --'
Aku pegang tisu, dy pun pegang. Aku lap mulut, dy pun lap jugak ><

Then, mak aku suruh lha pi kaunter nk bayar semua.
Tiba tiba mamat tu pun sibuk jugak lha kan nk bangun -,-
Hek eleh, nak aje aku sepak mamat tu ><
Dkt kaunter tu pulak, dy mula dh nk menggedik ddk sbelah aku
Buad buad nk bayar lha konon nya kan?
Eee menyampah hakuuuu =-=
 Pak cik India tu pulak lembab benar nk bagi baki dkt aku -,- Padahal 20 sen je kot baki nya
Hish dh dpt baki semua aku terus aa blah. 
Aku blah pergi kereta pun mamat tu nk ikut -,-
Mmg sah sah lha mamat tu sakit jiwa 
Bila family aku semua dtg, haaa lintang pukang kau lari xD


* Sekali sekala aku nk jugak lha kan jual mahal neh :PP Hihi syiok doh xD Lain kali nk buad lagi lha :3