Click the LIKE button please

Road Run -,-

Hello Hello :)
Sorry, dh berabad kot aku ta update blog
Haha bukan ap, aku study lha woih :3 Biasa lha, na jadi budak pandai kan, kena lha rajin xD

Okay lha, aku na citer pasal ROAD RUN neh --' 
Wua pagi tadi dtg sekolah, punya lha semangad gila na mampus :D
Pagi pagi baca Yaasin, then amik kedatangan segala benda.

 Mula mula kitaorg lari sama sama *Sara, Lina, Awin, Fana, Lina && Liana :)
Dh lama tu, berpecah pulak --'
Aku lari dgn Lina :D
Okay, aku dgn Lina ta lari pun, jogging je :P
Masa kitaorg na pusing bulatan jam ap benda entah tu, kitaorg TERjumpa Fana 
Lari Lari, then jumpa Faiz. Eleleh Lina na malu malu pulak --'
Then, jumpa Adam && Dany
Lepas tu, Lina lari tinggalkan kitaorg. Tinggal lha aku dgn Fana 

Suddenly, Fana rasa mcm na termuntah :O
Budak tu degil, na lari jugak --'
Hoho jumpa Syabil && Syamiel pulak
Syamiel lari sebelah aku, Syabil pergi tnggalkan Syamiel xD
HAHA padan muka kau Syamiel :P
Tiba tiba Fana ad semangat dari mana dtg aku pun ta tau, dy lari laju gila woih --'
So, tinggal lha aku dgn si Syamiel tu
Kitaorg lari  lha sama sama =-=
Semua org pandang kitaorg semacam je
Ada yg jerit " woi dating woi! "
Err ad jugak yg na makan kasut aku neh --'

Okay. Dah sampai sekolah. Masuk dewan.
Bagi medal semua. Blablabla

RUMAH KUNING ROAD RUN TAHUN NI DAPAT NO 4 --'
Tak pe tak pe, kau tunggu sukan nnt, aku lari sekuat hati! :D