Click the LIKE button please

I Will Be The Light by Nick Jonas

Hello guys ;) Eh hari neh kan, aku nak post video pulak lha. Alalala suka aje kan kau? :P Best tau lagu neh. Sumpah best aku tak tipu! ^^ Masa korang dgr lagu tuhhh, hayati lirik nya tau tau? Haaa apa kata kau dgr dulu, baru kau judge, okay? :D



Dah dengar? Haa amacam? Best tak? Hihi banyak tanya pulak aku -.- Sorry sorry. Excited sgt neh nak tau. Hehe :3 Tak payah ckp lha, aku tau kau suka lagu tuh. 

_______________________________________________________

FYI, lagu neh suami aku yang nyanyi. Yeah Nick Jonas :) Suara dy lain kann? Comel gitu. Well ye lha dy nyanyi lagu tuh masa dy umur 12/13/14 tahunn. Belum matang lagi lha ^^
________________________________________________________


p/s: This song is dedicated to all my friends. I you guys. muah muah :)