Click the LIKE button please

Robbie Amell ♥


Kawan Kawan, saya dah ada hubby baru lha :)
Yeehaaa nak tau siapa?
Haa mari mari kita usha gambar gambar dekat bwh neh :3

Gee muka hensem neh woo :D
Kalah boyfriend kauu :P
 
Okay, seriously aku cakap, gambar neh mmbuat kan aku melting habis!
Senyuman dia yg menawan tuh mmg tk payah cerita lha kann? =-=
Nak aje aku cium, pfftt, sabar Iman, sabar :)
 Ya Allah, gambar neh lha yang paling aku suka! 
Kau nmpk tak tu? 
Alaa tu tu, six pack tu
Nampak tak? :3
 Okay, let me introduce him to you :)
His name is ROBBIE AMELL * sedap kan nama tuh? Manis rasanya :D 
Dia brlakon dalam cerita True Jackson VP on Nickelodeon 
 Dah dah, tu je yg korang boleh tau
Need more information about him? CARI SENDIRI :)

Yeah yeah aku tau lha aku dh ada NICK kan? 
Aku tk curang okay,
Hm ala neh HUBBY NUMBER TWO :P
Bosan lha ada suami sorang je, banyak banyak baru lha syiok! :D
Apa apa pun, Nick tetap di hati *Hehe ;)