Click the LIKE button please

Exam + Road Run = PENAD -__-"

Hello Hello :) 
Wuaaaaa suda satu minggu aku ta update wooooo :O Haha bz lha weyy. 
Dgn EXAM, ROAD RUN bla bla bla -,- Ta de masa aku na update blog segala benda doh. SORRY

Okay, aku malas lha na cerita pasal exam -.-
Buad sakit ini hati je Gr sah sah lha ta dpt 8A hm :|
Haaaaaaaaaaaaaaaa, na cerita pasal ROAD RUN neh :D
Hari Rabu ( 16/2/2011 ) ada road run wee HAHA -,-
Okay masa first first tuh jalan je. Wahaha xD Malas sial aku na lari -,- 
Lari satu group weyh, * Aku, Lina, Sara, Miera, Liana, Fana && Awin.
Haa apa lagi kan kalau dh kumpul ramai2 mcm neh? GOSSIP lhaaaaaaaaa :PP
Haha then dah smpai depan bus stop sekola rendah, kita org da berpecah. 
Sara lari dgn Fana * Aku ta tau kenapa dyorg semangat sangad na lari -.- Sedih benar aku tgk ;(
 Liana pulak lari dgn Awin. Tinggal lah aku, Miera && Lina lari sama sama :D
Then, sampai kat traffic light, ada jumpa abang hensem woo :D Alaa abang polis lha xD


Me: Wuaa ada laki hensem wey! Tengok polis tuhh <3
Lina && Miera: Mana mana?! 
Me: Tu lha buta -,- Gr bye aku na lalu sebelah dia <3
Lina: Aaaahhh! Aku na lalu sebelah dia! wekkk :PP * gadoh gadoh tolak tolak kat jln mcm org gila -.-

Last last Lina dapat lalu sebelah dia. Damn -_-" BTW, nama abang polis tuh RICO xD hahaha
Then lari lari lari dan lari ERGH na cabut kaki akuuuuu >< 
Entah mcm mana kitaorg, * Aku, Lina, Sara, Miera, Liana, Fana && Awin jumpa balik xD
Then entah mcm mana jugak, last last aku lari dgn Sara
Yang lain semua entah apa yg hasut dyorg lari laju laju ><
Lari punya lari, eh silap jalan punya jalan akhirnya sampai jugak dkt bulatan jam apa benda ntah -.-
Dah pusing semua tuh, sambung jalan balik :D
Then aku jumpa Ayam -.- Ish patah semangat aku Gr
Da lamaa tuh jumpa pulak Aaaaaaaaaaaaaaatuutt :P
Wuaa kembang aww <3 Dy lari laju -.- Na kejar, penad lha pulak xD
Okay then kitaorang jalaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn lagiii -.-
Pas tu terjumpa Lina, Miera && Fana :) 
Aku lari dengan Miera sbb na kejar aaaaaaatuuttt :PP
Lina && Fana lari dgn Sara.
Wuaa penad sial aku lari dgn segala tenaga yg aku ada semata mata na kejar dy -.-
Tapi dy lari laju sangat! >< Gr last last ta dpt kejar ;( Penad woo +_+
At last, sampai jugak sekolah! Aku && Miera lari mcm apa pergi kantin -.-
Beli air, duduk duduk bla bla -.-
 Okay *fast forward* Malas na cerita panjang2 xD
Masuk dewan, lepak lepak * Aku, Lina, Sara, Miera, Liana, Fana && Awin.
Then ada org pengsan tgk tgk Sys Liya. Kev bgth Apip. Apip cemas pergi kat Liya bla bla bla -.-
Gr jeles woooooooooooooooooooooooooo ><
Then balik! Yeah Yeah <3

 Wuuuuuuuuuuuu panjang lebar aku merepek xD HAHAHAHAHA :PP