Click the LIKE button please

Perbualan di bwh ini adalah di antara aku dgn seorang MINAH nehh. Alaa kau bukan kenal punn. Ta payah sebok sebok tanya nama dy ^^

Minah: Wey! Wey! Err mcm mana neh?!
Me: Mcm mana apa kau nehh? -________-"
Minah: Ish! Err aku masih syg kan *TUUTTT* but ...
Me: But ur butt is to big fer him. Ryte? XD * Bapak kejam aku <3
Minah: Siod kau! My butt kecik tau! Bukan mcm kau! Big Butt!
Me: WTH kau neh? -.-" Butt aku kecik je doee >,<
Minah: Alala~ Budak comel, jgn la mara! Kalau awk maraa, muka da ta comel tau!
Me: *KEMBANG BERMANGKUK MANGKUK* So, smbng la citer kau tadi :D
Minah: Hm tape lah aku mls la pulak na citer :P * Buad muka minta pelempang -.-
Me: Ish kau neh! Mcm tahi je doe! Tadi punyaa la semangad na ceritaa -.-
Minah: Tahi kau kata?! Okay FINE! >.< Ergh aku tgh merajuk neh, pujuk cepad!
Me: *Melarikan diri*



**FYI, aku ta reti doh na pujuk pujuk org neh && aku ta tau kenapa -____-" Ish pelik benar :O